IN LOC DE...

“Omul trebuie să aibă şi prieteni şi duşmani. Prietenii îl învaţă ce trebuie să facă, iar duşmanii îl obligă să facă ce trebuie” Nicolae Iorga

luni, 11 martie 2013

Dialog intre balbait si surd sau SCMD vs. USL



Tanc T 34-85, productie RSC
Mai zilele trecute m-am intalnit cu un fost coleg cu care, de altfel, pe vremea cat am fost activ dar si acuma, ma intelegeam bine. Nu aveam noi prea multe de impartasit dar ne respectam si ne bucuram ori de cate ori ne intalneam, mai ales dupa trecerea in rezerva. Baiul e ca dumnealui este oleaca balbait iar eu nu aud prea bine de prin 1984, cand am avut un accident, sa-i zicem, pe care nu l-am prea luat in seama atunci – nu-i nimic, il iau acum in fiecare secunda. Tanchist fiind de meserie, la o aplicatie tactica, defectandu-mi-se telefonul de bord, am fost nevoit sa conduc echipajul avand urechea dreapta neacoperita de slemafon pe toata durata acesteia si, tragandu-se cu proiectile de manevra (n-aveti idee ce galagie fac intr-o “coaja” de T 34-85), mi-am cam "aranjat" timpanul.
Si cum va ziceam, am inceput o discutie cu colegul, discutie care se desfasura greoi, el nu prea vorbea corect, eu nu-l prea intelegeam, fiind in dreapta mea, si uite asa am avut o revelatie: dialogul intre SCMD si USL se desfasoara ca un dialog intre un balbait si un surd. Culmea, USL-ul nu aude prea bine cu urechea stanga iar SCMD vorbeste neclar si cu mai multe voci... 

Oare am dreptate? Intreb si eu ca prea de multa vreme “se trage targa pe uscat”…

P.S. Discutia mea cu colegul s-a incheiat nedecis, pe motiv de graba, urmand sa o continuam cand ne vom mai intalni...

Presedintele F. 1 Beius a SCMD
Lt.col.r. Simion Suciu

2 comentarii:

  1. Cum ați rămas cam singurul blog pe care se poate posta, anunț colegii sindicaliști că astăzi proiectul legii privind revenirea la cuantumul din decembrie 2010 a fost depus la parlament.
    www.cdep.ro/proiecte/bp/2013/100/00/8/pl108.pdf
    Din păcate nu este varianta propusă de SCMD.
    M-aș fi așteptat ca această știre s-o aflu prima dată de pe pagina de știri a SCMD, chiar dacă nu putem comenta măcar să fim informați . Constat că inclusiv acestă rubrică de "Stiri, opinii, informari" de pe pagina centrală se suspendă din 15 martie. Informațiile care ne interesază le vom găsi pe ”paginile structurilor centrale, ale filialelor, in revista "Manifest SCMD" si pe blogurile "Regasiti-va colegii ”. ”.
    Ori e o necesitate ( a cui ?) de a crește numărul de accesări și la acele filiale ”ce nimic nu au a spune”, ori ne pregătim de intrarea în ilegalitate. Indiferent ce varantă este la capitolul informare nu stăm bine de loc. Păcat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceea ce confirma parerea mea din articolul de mai sus. Adica noi incercam sa le spunem ce vrem iar ei se facca ne aud.

      Ștergere


Ai un comentariu de făcut? Be my guest! Dar mai intai prezinta-te. Ca asa e la armata. Bati la usa, intri, te prezinti si raportezi.

Si trebuie să ştii că nu voi aproba apariţia acelor comentarii pe care eu le găsesc nelegate de subiectul postării, fără logică, fără argumente, emanaţie a vreunui talibanism, indiferent de tabără, cu invective, indiferent de destinatar şi, desigur, a celor care nu respectă regulile de bun-simţ, decenţă şi corectitudine ale unei comunicări dintre oaspete (tu) şi gazdă (eu)!
Administratorul blogului își rezervă dreptul de a șterge comentariile care nu respectă regula, postând mesaje de avertizare.